Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Priest - Knobben // Denied

Go down 
5 posters
AuthorMessage
Knobben




Number of posts : 3
Registration date : 2008-08-31

Priest - Knobben // Denied Empty
PostSubject: Priest - Knobben // Denied   Priest - Knobben // Denied EmptySun 31 Aug 2008, 21:09

- Namn: Knobben
- Klass: Priest
- Level: 70
- Ras: Dwarf

- Ålder: 15, Jag är inte omogen det kan jag lova er

- Land och Tidzon: Sverige, Ehm det man har i Sverige Wink

- Raid experience: Pre tbc med min hunter: ZG/MC/AQ20/BWL/Onyxia, På min shaman har jag Clearat SSC/Kara/Gruul/maggan/dödat alla bossar förutom Archimonde i MH, På min priest har jag bara kört Kara.

- Tidigare guild och server historia även varför du lämna: På min hunter spela jag på kilrogg leava pga att jag ville spela med mina IRL vänner på TVC, Den guilden jag är med i nu är bara en IRL vän guild

- Har du haft några andra karaktärer innan denna? Yup, Min hunter på kilrogg, Och har även en shaman på TVC

- Yrke: Ni menar jobb? Går i skolan, Annars har jag bara 356 i tailoring på min priest ifall ni mena profession^^

- Vissa Attunments/Factions/Nycklar: Nepp har inga nycklar, ingen attunment.. Ingen hög rep

- Talent Spec: Jag är discipline atm (pvp) Kan specca om till Holy för raids

- Vilka är dina normala speltider: Brukar väl spela runt 17.30-00.00 vardagar, På helger är tid inget problem

- Sponsor: Har ingen

- Länka till din Armory: http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=The+Venture+Co&n=Knobben, Min gear är inte så bra för raids atm, men några kara runs borde räcka

http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=The+Venture+Co&n=Iovly



- Förklara varför du vill joina just Döskallegänget och dina mål i spelet: Vill joina döskallegänget för att den är svensk, Mitt mål med spelet är att ha roligt och att få uppleva så mycket jag kan av spelet.

- Dator/Internet/OS: Har ingen problem med internet, burkar inte få dc

- Länka en bild till ditt Interface: Har WOWs UI (vet inte hur man linkar bild)

- Här kan du skriva något extra som kan vara intressant för oss. Ju mer desto bättre! Kan tänka mig joina +SSC raidar med min shaman har dock fått nog av att köra kara med den (då menar jag att joina som alt med min shaman).
Back to top Go down
Jaysie
Admin
Jaysie


Number of posts : 67
Age : 33
Ort : Norrbotten/Boden
Registration date : 2008-08-18

Priest - Knobben // Denied Empty
PostSubject: Re: Priest - Knobben // Denied   Priest - Knobben // Denied EmptySun 31 Aug 2008, 23:08

Officers kommer diskutera din ansökan!

Vänta dig ett svar inom kort.


// Jaysie
Back to top Go down
https://dsgwow.forumotion.com
Ragepaw
Officer
Ragepaw


Number of posts : 69
Age : 37
Ort : 08
Registration date : 2008-08-22

Priest - Knobben // Denied Empty
PostSubject: Re: Priest - Knobben // Denied   Priest - Knobben // Denied EmptyTue 02 Sep 2008, 13:31

va bra du e på o höra av dig jaysie! ;D
kan ju säga vad jag tkr iaf. vill ha vettigt folk som vet hur man raidar och vill uppnå "high end raiding", vill jättegärna whacka illidan innan wotlk, och det är ganska många i guilden just nu som håller på / behöver geara upp
Back to top Go down
Knobben




Number of posts : 3
Registration date : 2008-08-31

Priest - Knobben // Denied Empty
PostSubject: Re: Priest - Knobben // Denied   Priest - Knobben // Denied EmptyTue 02 Sep 2008, 16:00

Men då har vi ungefär samma mål Bijas, Och jag tycker att jag är ganska vettig, kan lyssna på taktiker vid boss fights och göra det som sägs..
Back to top Go down
Notanorc
Member
Notanorc


Number of posts : 62
Ort : Falun \o/
Registration date : 2008-08-24

Priest - Knobben // Denied Empty
PostSubject: Re: Priest - Knobben // Denied   Priest - Knobben // Denied EmptyTue 02 Sep 2008, 22:40

Loltobbe,största raidslackern vill döda illidan :DD
Back to top Go down
Ragepaw
Officer
Ragepaw


Number of posts : 69
Age : 37
Ort : 08
Registration date : 2008-08-22

Priest - Knobben // Denied Empty
PostSubject: Re: Priest - Knobben // Denied   Priest - Knobben // Denied EmptyTue 02 Sep 2008, 23:10

Tiabliaj wrote:
Loltobbe,största raidslackern vill döda illidan :DD
heeey! hade ju fan 100% attendence till ja fick de ja ville ha ;D
Back to top Go down
Ragepaw
Officer
Ragepaw


Number of posts : 69
Age : 37
Ort : 08
Registration date : 2008-08-22

Priest - Knobben // Denied Empty
PostSubject: Re: Priest - Knobben // Denied   Priest - Knobben // Denied EmptyWed 03 Sep 2008, 19:35

knobben, sugen på att hänga med en karazhan imorgon? (torsdag) kring 18-19 tiden?
Back to top Go down
Philix
Member
Philix


Number of posts : 51
Age : 38
Registration date : 2008-08-20

Priest - Knobben // Denied Empty
PostSubject: Re: Priest - Knobben // Denied   Priest - Knobben // Denied EmptyWed 03 Sep 2008, 20:39

Vad tyckar du om danska pojka?
Back to top Go down
Knobben




Number of posts : 3
Registration date : 2008-08-31

Priest - Knobben // Denied Empty
PostSubject: Re: Priest - Knobben // Denied   Priest - Knobben // Denied EmptyWed 03 Sep 2008, 21:20

aa, jag kan nog tänka mig att joina kara imorgon..
Back to top Go down
Jaysie
Admin
Jaysie


Number of posts : 67
Age : 33
Ort : Norrbotten/Boden
Registration date : 2008-08-18

Priest - Knobben // Denied Empty
PostSubject: Re: Priest - Knobben // Denied   Priest - Knobben // Denied EmptyWed 03 Sep 2008, 21:35

Knobben wrote:
aa, jag kan nog tänka mig att joina kara imorgon..

Du bör kontakta Siene imorron innan raiden(19.00). Så kommer han fixa en plats åt dig.


// Jaysie
Back to top Go down
https://dsgwow.forumotion.com
Jaysie
Admin
Jaysie


Number of posts : 67
Age : 33
Ort : Norrbotten/Boden
Registration date : 2008-08-18

Priest - Knobben // Denied Empty
PostSubject: Re: Priest - Knobben // Denied   Priest - Knobben // Denied EmptySat 06 Sep 2008, 17:23

I'm sorry to say this but your application is denied.

Hope you find another home.

// Jaysie
Back to top Go down
https://dsgwow.forumotion.com
Sponsored content





Priest - Knobben // Denied Empty
PostSubject: Re: Priest - Knobben // Denied   Priest - Knobben // Denied Empty

Back to top Go down
 
Priest - Knobben // Denied
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Public :: Application-
Jump to: